Anti-Rice

Things That Aren't So Awesome... => Daemon Forum => Topic started by: MiniVanMan on December 07, 2012, 09:22:15 PM

Title: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 07, 2012, 09:22:15 PM
I've made it known in the past that i don't tend to find the majority of the most popular internet memes to be all that funny. Truth is, I DO find them to be funny... but only once or twice. It's the viral nature of memes that ruin the joke for me.

Cracked recently did an article that mentioned this, and it kinda made me realize that at least I'm not alone in my general loathing of memes.

Picture this: You're at a bar one night and a drunken fool tells you one about a Rabbi, a Nun and a Prostitute. Pretty funny joke, all things considered.

Then you go to another bar the next night, and everybody in the bar is telling the joke to each other, repeatedly, putting various twists on it and even telling it with ironic subversions.

That would likely annoy almost anybody.

So why is it the total norm on the internet? Why are the people, like me, who opt to rarely, if ever, partake in perpetuating these memes, considering unusual and abnormal?

It's fucking annoying.

I totally get the humor in the vast majority of memes. They ARE funny... but the 10th time you've heard it, the 100th, or 1,000th, it's just regurgitated pop-culture nodding, much like an episode of Family Guy. You're not making a joke, you're saying "Remember that time when..." and everyone acts like it's still just so clever.

i will grant that when memes were much more clever and obscure in the earlier days of the internet, I was totally on board. But these days it seems that ANYTHING can and will become a meme, and thanks to the insane technology we have in our pockets, it spreads instantly.

10 years ago, "viral" meant you got a link in an e-mail, waited 10 minutes to download a 30 second, super grainy, super tiny video of a cat jumping into a ceiling fan.

Today, the teeniest humorous moment can be uploaded in seconds in full HD and shared across the entire planet in the blink of an eye.

Yes there's some comedic gold out there, but it over-saturates too quickly.

I remember when even A-R had it's own memes (also known as "inside jokes"), such as Broo Pony, IDB, sister fucker, etc. Those days seem to be gone, too, replaced by mainstream regurgitated memes that can be seen on pretty much any web site, anywhere. Especially Facebook.

Isn't anyone else getting tired of it? Does anyone else wish we could go back to making our OWN, unique jokes that DON'T end up spread across the entire internet?

Maybe I'm just old fashioned and stupid... but memes fucking annoy the ever loving constipated shit out of me.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 07, 2012, 09:44:40 PM
I have evolved past the need to be annoyed at Internet meme.
(AR meme)

Even though I sling memes around a great deal, I do agree the homogenous nature of many of them across the entire Internet is kinda annoying, it takes away from the "inside joke" nature of them that made individual forum or communities memes so funny.

But quit being a 16a about it :lol:
(AR Meme)
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 12:04:32 PM
I just ignore most of the things people say most of the time. It tends to work very well.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Nava on December 08, 2012, 01:11:32 PM
Fuck you, Mississippi Guy.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 01:35:16 PM
Fuck you, Mississippi Guy.
Yeah, see that and 16a are still funnier to me than most of the "bigger" memes floating around out there because that is OUR shit, not something from a *chan or Le Reddit (ugh talk about rehashed, reheated and forced Memes out the ass)
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: revolt015 on December 08, 2012, 03:54:26 PM
I still like a good Ginger Jared joke from time to time

I think the Sheep Fucker is my favorite modern-day one
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 03:58:51 PM
I still like a good Ginger Jared joke from time to time
Indeed, but thats not what Nick is talking about....he's talking about the rehased and reposted and forced shit you see on 4chan, Facebook, and Le Reddit. I blame shit like Knowyourmeme and 9gag for most of it, they don't generate OC, they just rape it to death. Also, Memes in real life....no...just...some of them work naturally into conversations (U Jelly bro, Do you even lift? etc) but most of the shit is soooooo awkward and cringe worthy...like I heard some dude make an "Arrow to the knee" joke IRL and it was so awkward and horrible and only like 3 people got the reference out of the group of about 7 of us sitting around bs'ing...we all just kind of exchanged "embarrassed for you" looks and changed the subject as Captain Retard was trying to explain WHY that is supposed to be funny.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: revolt015 on December 08, 2012, 04:01:27 PM
Oh, I'm aware.

I think the problem is that it's a bit harder for something here to achieve an in-joke status than it is for a place the size of a chan to make a WACKY and HILARIOUS Meymey!!!

like I heard some dude make an "Arrow to the knee" joke IRL

why didnt you kill him
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 04:07:37 PM
Too many witnesses :(
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Kalgorn on December 08, 2012, 04:10:42 PM
http://www.youtube.com/watch?v=JumfqhgkTSk
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Dewman on December 08, 2012, 05:10:03 PM
There is no way that memes will ever go away, they where going strong well before our time and will continue to flourish even after we are dirt. Folk tales and myths are still around today even though they where a very early example of meme. As the human population we have discovered a way to spread our ideas almost instantaneous through photos rather then sitting in front of a fire listening to a village elder who has changed the story over the years.
“The human world is made of stories, not people. The people the stories use to tell themselves are not to be blamed”  -David Mitchell

Its really not worth your time to worry about something that will NEVER go away.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 05:13:04 PM
No offense, dewman, but compared internet memes to folk tales and myths is absurd.

We look back on history and read some of the great folk tales of lost generations... I have a hard time entertaining the idea that in 100 years, school children will be studying lolcats and trollface.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 05:23:08 PM
No offense, dewman, but compared internet memes to folk tales and myths is absurd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Meme
He IS technically correct considering the actual definition of Meme, but yeah in a hundred years I doubt anyone is going to be comparing the Trollface to the Mona Lisa or some other iconic image.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Dewman on December 08, 2012, 05:34:15 PM
http://en.wikipedia.org/wiki/Meme
He IS technically correct considering the actual definition of Meme, but yeah in a hundred years anyone is going to be comparing the Trollface to the Mona Lisa or some other iconic image.
I have spent too much time recently focused on Internet memes and meme theory....15 pages on it is due on the 12th.... Then i am done with grad school classes!! Except for my thesis/capstone.

What we see in 100 years will be based on us. Memes live by natural selection, without us liking them and using them on a daily basis they would die. With the Internet, memes just have the ability to evolve and mutate that once was never possible. So it is hard to say what will be memorable in 100 years.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 05:38:17 PM
No offense, dewman, but compared internet memes to folk tales and myths is absurd.

We look back on history and read some of the great folk tales of lost generations... I have a hard time entertaining the idea that in 100 years, school children will be studying lolcats and trollface.

Absurd is a rant thread about them :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 05:39:55 PM
Absurd is a rant thread about them :lol:
PWYNXED
(AR Meme)

:lol: :lol: :lol: :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 05:51:16 PM
PWYNXED
(AR Meme)

:lol: :lol: :lol: :lol:

I forgot pwnyxed...and it's on my jeep's plate haha
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Dewman on December 08, 2012, 06:00:37 PM
No offense, dewman, but compared internet memes to folk tales and myths is absurd.
Memes can be ideas, symbols or practices formed in diverse incarnations, such as melodies, catch-phrases, clothing fashion or architectural styles. While some memes are global, others are more culture specific, shaping collective actions and mindsets (Knobel and Lankshear, 2007)
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: revolt015 on December 08, 2012, 06:04:49 PM
I forgot pwnyxed...and it's on my jeep's plate haha

>Nasty I6

:D
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 06:05:15 PM
Memes can be ideas, symbols or practices formed in diverse incarnations, such as melodies, catch-phrases, clothing fashion or architectural styles. While some memes are global, others are more culture specific, shaping collective actions and mindsets (Knobel and Lankshear, 2007)

I said INTERNET memes
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Dewman on December 08, 2012, 06:09:16 PM
I said INTERNET memes
all those listed can be INTERNET memes
Melodies-Search Mashup on youtube
Catch Phrases-I can count to potato
Clothing fashion - Spread of steam punk or brony
.....

I'm seriously not trying to make anyone look like an ass here, i am just informing you.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 06:10:48 PM
I said INTERNET memes
The internet is its own culture and/or community....Memes are a creation of cultures and communities...
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Dewman on December 08, 2012, 06:13:59 PM
Currently what i am reading:
An anatomy of a YouTube meme by Limor Shifman
http://nms.sagepub.com/content/14/2/187
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 06:22:15 PM
Holy shit, Dewman :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 06:28:48 PM
This dude takes his memes VERY seriously :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Dewman on December 08, 2012, 06:29:29 PM
When people ask me what i am going to school for they dont quite understand when i say Communication & Digital media so i end up telling them phone apps and facebook :lol: I get awkward looks but its a lot easier then describing Internet culture and interface design.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 06:40:34 PM
There should be a meme about internet rants.  This forum has gotten out of control and should probably be cut.  We've went from serious rants to internet memes.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 06:42:43 PM
Nah lets keep it, I need a place to bitch about my neurological and medical issues :lol: I mean we don't use Debacle or the Flame forum all THAT often anymore...but they need to stick around too.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 06:49:57 PM
Nah lets keep it, I need a place to bitch about my neurological and medical issues :lol: I mean we don't use Debacle or the Flame forum all THAT often anymore...but they need to stick around too.

Debacle is used for it's intended purpose (other than when JD posts about ducks and horses :lol:) 
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 06:50:57 PM
I don't mind the rant forum, because it allows people to meet on a common ground, but it's turned into more of a Grouch Soapbox :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 06:52:40 PM
I don't mind the rant forum, because it allows people to meet on a common ground, but it's turned into more of a Grouch Soapbox :lol:
This rant may be silly, but its still 1000x times better than the BULLSHIT that little 16a Chopper Chuck was constantly posting....the FAT ASS threads are awesome, and the Employee venting threads are a nice way to blow off steam.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 06:54:51 PM
This rant may be silly, but its still 1000x times better than the BULLSHIT that little 16a Chopper Chuck was constantly posting....the FAT ASS threads are awesome, and the Employee venting threads are a nice way to blow off steam.

 Hence why I said it does help people get to a common ground. I don't really remember CC because, once again, didn't pay attention to him.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 06:57:51 PM
He was a 'tard yo. I'm glad he finally disappeared or whatever....maybe a Polar Bear ate him....
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Sponty on December 08, 2012, 07:06:16 PM
http://www.youtube.com/watch?v=mghhLqu31cQ
U mad bro?
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 07:06:50 PM
SO MUCH CANCER AND FAIL IN ONE PLACE
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 07:15:08 PM
He was a 'tard yo. I'm glad he finally disappeared or whatever....maybe a Polar Bear ate him....

 I'm more irritated by the total lack of pride people take in their posts than the subject of them half the time :lol: Green Grocer's apostrophes all up in this bitch and homophones like whoa.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 07:19:00 PM
This rant may be silly, but its still 1000x times better than the BULLSHIT that little 16a Chopper Chuck was constantly posting....the FAT ASS threads are awesome, and the Employee venting threads are a nice way to blow off steam.
How many employee venting threads do we need though? :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Kalgorn on December 08, 2012, 07:21:24 PM
I thought the whole point of the Rant Forum was to bitch about something that had nothing to do with AR. It's getting used as intended.

Quote from: The Gawdamn Forum
Bitch about people, places, or things that have nothing to do with the forum.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 07:25:17 PM
Yes, someone else already mentioned that.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 07:30:41 PM
I thought the whole point of the Rant Forum was to bitch about something that had nothing to do with AR. It's getting used as intended.

Yeah, but it's gone to petty stuff now.  I should change the description of it.  I can understand venting about stuff you have no where else to vent about...family, friends, work, stuff like that.  Honestly, it's just a carry over board.  I don't even really like it and I've thought about dumping it several times.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 07:35:41 PM
Really? We have a ton of forums that get posted in like...never....and you haven't cut them yet...I like the Rant Forum, I like bitching about shit from safely behind a computer screen and keyboard :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 07:37:18 PM
It'd be nice if we had some of the threads condensed instead of 18 threads about why people hate their jobs and won't quit them.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: revolt015 on December 08, 2012, 07:38:06 PM
He was a 'tard yo. I'm glad he finally disappeared or whatever....maybe a Polar Bear ate him....
I bet he's some sort of demon that only appears when his name is called upon.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 07:39:40 PM
It'd be nice if we had some of the threads condensed instead of 18 threads about why people hate their jobs and won't quit them.
True, but who likes wading through 18 pages of shit...just let people RANT then if we need the server space whack the last 2 or 3 pages of Rant threads.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 07:51:51 PM
True, but who likes wading through 18 pages of shit...just let people RANT then if we need the server space whack the last 2 or 3 pages of Rant threads.

 I said 18 threads, not 18 pages. Either way, I don't ever visit this forum unless - actually, unless you post.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Kalgorn on December 08, 2012, 08:20:56 PM
I guess I don't see what the big deal is. A forum is getting activity. Why try to break that? It shouldn't be bothering anyone.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Nava on December 08, 2012, 08:21:48 PM
RANTING ABOUT THE RANT FORUM  IN THE RANT FORUM IN A THREAD RANTING ABOUT MEMES.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 08, 2012, 08:24:33 PM
META-RANT!

It's like inception or something :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 08:32:55 PM
why not just cut to the chase and install a "This thread requires admin approval before it will be posted" feature?

fucking hell

ain't a whole lot of activity on the forum, I really fail to see what harm is being done here.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 08:38:12 PM
why not just cut to the chase and install a "This thread requires admin approval before it will be posted" feature?

fucking hell

ain't a whole lot of activity on the forum, I really fail to see what harm is being done here.

I almost hate to do this, but not really:

(http://nbccollegefootballtalk.files.wordpress.com/2011/11/you-mad-bro.jpg?w=232)

Settle down, Francis.  Just because someone doesn't agree with you doesn't mean you've got to get all pissy.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 08:42:30 PM
I almost hate to do this, but not really:

(http://nbccollegefootballtalk.files.wordpress.com/2011/11/you-mad-bro.jpg?w=232)

Settle down, Francis.  Just because someone doesn't agree with you doesn't mean you've got to get all pissy.

I'm not the one that's pissy, that's you and venom, if your posts in this thread are any indication. I'm just asking why. Seems utterly pointless to me.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 08:47:58 PM
I'm not the one that's pissy, that's you and venom, if your posts in this thread are any indication. I'm just asking why. Seems utterly pointless to me.

Yeah, not at all.  We've been quite calm, and the posts show that.  Your response before this one was mad and cranky.  If you read it, objectively, you can see that. 
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 08, 2012, 08:52:06 PM
Oh god, here's that "pissy" word again because someone doesn't agree with you. :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MadFairlane on December 08, 2012, 09:09:15 PM
Fucking bunch of Canadians
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 09:17:29 PM
Fucking bunch of Canadians

Them there's fighting words, Kiwiboy!
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Kalgorn on December 08, 2012, 09:28:17 PM
He's right though. What's the big deal? There's forums that don't get much (if any) activity. This one is fairly active. Whether or not it's what you'd prefer it to be, it's proper activity in a forum that was designed for it.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 09:29:58 PM
Oh god, here's that "pissy" word again because someone doesn't agree with you. :lol:

I'm not the one that brought the word up
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: revolt015 on December 08, 2012, 09:38:05 PM
YOU BOYS ARE PISSIN' ME OFF
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 09:52:59 PM
I'm not the one that brought the word up

I brought it up because you went overboard.  There was a calm discussion about it, and you flipped.  There really was no reason for your reaction.  I had said how in the past I'd thought about dropping this board and such, and how we've went from legitimate problems in here to being upset with memes, and you got upset.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Onyx Dragon on December 08, 2012, 09:57:32 PM
He's right though. What's the big deal? There's forums that don't get much (if any) activity. This one is fairly active. Whether or not it's what you'd prefer it to be, it's proper activity in a forum that was designed for it.

So I'm not allowed to complain about it then?  Nick has a page and almost three quarters of bitching threads that he started, and I'm not allowed to make posts about how I don't like this forum?
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 10:17:32 PM
I brought it up because you went overboard.  There was a calm discussion about it, and you flipped.  There really was no reason for your reaction.  I had said how in the past I'd thought about dropping this board and such, and how we've went from legitimate problems in here to being upset with memes, and you got upset.

No onyx, I didn't flip, I didn't go overboard, and I didn't get upset.

Annoyed is the word. Quite annoyed, if you want to be absolutely accurate. Quite annoyed at the same bullshit all the time on this fucking web site and you wonder why traffic has decreased to what it is now. I was always appreciative of you for taking the reigns and saving this site from completely going away but you are very petty over what gets posted and where, and I don't get why.

Seriously? This bothers you? It's a discussion and if nobody was interested in talking about it, the thread would have gone away like anything ELSE that nobody wants to talk about.

But NOW I'm pissed off.

Just like with that cat video you try to call me out and paint me as a psycho or sicko or crazy flipped out nut job so that people will take your side.

PEOPLE AREN'T STUPID ONYX, they know when something's bullshit, just most of them are smart enough to keep their mouths shut as to not get banned over a petty disagreement. I however can't fucking stand when someone tries to put words in my mouth or attack me over weak ass shit like this so I'll take whatever the consequences are for speaking out.

So yeah.

Onyx, give me a heads up before you ban me so I can give you the Secret Santa info - fuck me over, fine, but don't make everyone who's participating this year suffer.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Kalgorn on December 08, 2012, 10:45:46 PM
So I'm not allowed to complain about it then?  Nick has a page and almost three quarters of bitching threads that he started, and I'm not allowed to make posts about how I don't like this forum?

What is there to complain about?

This is as bad as complaining that someone posted a suggestion in the Suggestions forum.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 08, 2012, 10:51:45 PM
So I'm not allowed to complain about it then?  Nick has a page and almost three quarters of bitching threads that he started, and I'm not allowed to make posts about how I don't like this forum?

I post a lot in review forum and video games forum and shit too because I'm trying to get people to fucking talk about something. This forum is pretty quiet compared to how it used to be. Yeah the lounge sees decent activity and brothel and a couple others but there's still a ton of basically unused boards here.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Kalgorn on December 08, 2012, 11:01:58 PM
http://anti-rice.com/smf/index.php?board=46.0
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 09, 2012, 12:40:44 AM
I post a lot in review forum and video games forum and shit too because I'm trying to get people to fucking talk about something. This forum is pretty quiet compared to how it used to be. Yeah the lounge sees decent activity and brothel and a couple others but there's still a ton of basically unused boards here.
I agree, I don't see a reason to chop this forum when there are empty ones with 0 traffic. Is getting buttperturbed about dem Memes kinda silly? Yes, but shit....it spawned a 3 page thread so no big deal.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 09, 2012, 12:51:29 AM
why not just cut to the chase and install a "This thread requires admin approval before it will be posted" feature?
Also, we already have this feature and Onyx has subjected me to it before :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Sponty on December 09, 2012, 01:01:35 AM
(http://farm6.staticflickr.com/5218/5411730433_4a601cf910.jpg)
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Nava on December 09, 2012, 01:49:51 AM
(http://farm6.staticflickr.com/5218/5411730433_4a601cf910.jpg)

>Memegenerator

>2012

>ISHYGDDT
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: 1fastII on December 09, 2012, 08:47:00 AM
RANTING ABOUT THE RANT FORUM  IN THE RANT FORUM IN A THREAD RANTING ABOUT MEMES.

Yo, dawg, I herd you like rants...
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 09, 2012, 01:12:56 PM
HEY ONYX, DON'T LIKE RANTS IN THE RANT FORUM? TOO BAD:
(http://img.photobucket.com/albums/1003/messenjah26/d0b8e5af.jpg)
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 09, 2012, 01:27:38 PM
I like how this went from conversational format to the heavy wooden ban cross getting brought up. :lol:

 If anyone is getting banned, it's nava for being a short hobbity 16a.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: MiniVanMan on December 09, 2012, 01:53:14 PM
I like how this went from conversational format to the heavy wooden ban cross getting brought up. :lol:

 If anyone is getting banned, it's nava for being a short hobbity 16a.

I like how you always use the same old tropes to dig at me :lol:

Every time you call nick pissy or say hes a martyr, an angel gets its wings
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 09, 2012, 02:17:01 PM
Same old tropes for the same old discussion. And Onyx said pissy. I don't use that word. I don't like it. It sounds like a weird noise that like a pipe makes :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on December 09, 2012, 02:21:11 PM
Is that even the correct usage of the term trope? :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 09, 2012, 02:50:39 PM
It's defined as a figurative or metaphorical use of a word or expression, so... I don't think so. I was just responding to what he said.

Dewman would know for sure, I guess. :lol:
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Scotty on December 09, 2012, 04:20:33 PM
Same old tropes for the same old discussion. And Onyx said pissy. I don't use that word. I don't like it. It sounds like a weird noise that like a pipe makes :lol:

PISSSSSSSSSSSSSSSSY
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: dotCom on December 09, 2012, 04:26:06 PM
IT'S AN ILLUSION
TRICKS ARE FOR WHORES
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Nava on December 09, 2012, 04:39:44 PM
Y'all niggas acting like chillins.

Except Kal.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: orangeLJ on December 09, 2012, 06:41:58 PM
THIS IS WHY WE CAN'T HAVE NICE THINGS!
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: AJ on December 10, 2012, 09:03:46 PM
Fuck you, Mississippi Guy.


The glory.
Title: Re: Why I think internet meme's suck
Post by: Meatywand on March 22, 2013, 11:07:11 AM
RESURECTION UP IN THIS BITCH BECAUSE I DON'T GIVE A FUCK (and it would be pointless to start a new thread)

A local car dealership here is using that whole "Ain't nobody got time for that" meme to promote their bad credit/no credit car sales. The commercial features a sound alike person saying, "I NEED a car but I got bad credit, Ain't nobody got time for that". I want to go and punch the shit out of what ever marketing 16a at that dealership thought bringing the interwebs to my radio air waves was a cool idea.